نمایه نویسندگان

ا

  • اسدی، ساندرا رابطه سلامت معنوی و هوش هیجانی با خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 5، شماره 9، 1402، صفحه 66-75]
  • امانی، حسین بررسی تاثیر شیوه‌ی فرزندپروری مستبدانه بر اضطراب جدایی با نقش میانجی سبک دلبستگی ناایمن در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 5، شماره 10، 1402، صفحه 36-53]
  • اوجاقی، ناهید آسیب شناسی برنامه درسی دوره ابتدایی از تولید تا مصرف [دوره 5، شماره 9، 1402، صفحه 1-16]

ب

  • بازگیر، تهمینه پیش بینی میزان درگیری تحصیلی براساس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 5، شماره 10، 1402، صفحه 112-126]
  • بلوچی، محمد تحلیل تفاوت دانش‌آموزان تیزهوش دارای اختلال یادگیری دوره ابتدایی با روش فراتحلیل [دوره 5، شماره 9، 1402، صفحه 76-93]

پ

  • پورکریمی هاوشکی، مجتبی چیستی، چرایی و چگونگی تربیت‌بدنی در مدارس ابتدایی از منظر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان (پژوهشی پدیدارشناسانه) [دوره 5، شماره 9، 1402، صفحه 17-32]

ح

  • حجازی، حسن چالش‌های رشد تفکر خلاق و زیباشناسی(هنری) کودکان دوره پیش دبستانی از دیدگاه مربیان شهرستان سقز [دوره 5، شماره 9، 1402، صفحه 94-107]
  • حسینی، محمود چالش‌های رشد تفکر خلاق و زیباشناسی(هنری) کودکان دوره پیش دبستانی از دیدگاه مربیان شهرستان سقز [دوره 5، شماره 9، 1402، صفحه 94-107]
  • حمزه لو، زهره چالش‌های رشد تفکر خلاق و زیباشناسی(هنری) کودکان دوره پیش دبستانی از دیدگاه مربیان شهرستان سقز [دوره 5، شماره 9، 1402، صفحه 94-107]
  • حیدریان دولت آبادی، محمد حسین ادراکات دانشجو معلمان آموزش ابتدایی از علم جغرافیا [دوره 5، شماره 10، 1402، صفحه 69-87]

ر

  • رجبی قصبه، شهره اثربخشی تکنیک‌های رفتاری مثبت بر کاهش میزان خشونت‌گرایی معلمان ابتدایی شهرستان نطنز [دوره 5، شماره 9، 1402، صفحه 122-141]
  • رجبی قصبه، شهره نقش سبک های ارتباطی مثبت معلم-دانش آموز در کنترل زورگویی دانش آموزان مدارس ابتدایی [دوره 5، شماره 10، 1402، صفحه 35-19]
  • رستگاری، نرجس پدیدار شناسی فهم معلّمان از تغییرات دوره ابتدایی: نگاهی به جایگاه تفکیک دوره اول و دوم ابتدایی [دوره 5، شماره 10، 1402، صفحه 1-18]
  • رضایی، سعید تحلیل تفاوت دانش‌آموزان تیزهوش دارای اختلال یادگیری دوره ابتدایی با روش فراتحلیل [دوره 5، شماره 9، 1402، صفحه 76-93]

ز

  • زارع، پریسا آسیب شناسی برنامه درسی دوره ابتدایی از تولید تا مصرف [دوره 5، شماره 9، 1402، صفحه 1-16]
  • زینی، مرضیه تحلیل تفاوت دانش‌آموزان تیزهوش دارای اختلال یادگیری دوره ابتدایی با روش فراتحلیل [دوره 5، شماره 9، 1402، صفحه 76-93]

ش

  • شبانی، رحیم بررسی تصاویر صفحه عنوان فصل‌های کتاب علوم تجربی دوم دبستان از لحاظ تناسب رنگ با ویژگی‌های روان‌شناختی دانش آموزان [دوره 5، شماره 9، 1402، صفحه 53-65]
  • شجاع زاده، سهیلا بررسی تصاویر صفحه عنوان فصل‌های کتاب علوم تجربی دوم دبستان از لحاظ تناسب رنگ با ویژگی‌های روان‌شناختی دانش آموزان [دوره 5، شماره 9، 1402، صفحه 53-65]
  • شجاعی فرد، علی آسیب شناسی برنامه درسی دوره ابتدایی از تولید تا مصرف [دوره 5، شماره 9، 1402، صفحه 1-16]
  • شریفی نجف آبادی، رسول ادراکات دانشجو معلمان آموزش ابتدایی از علم جغرافیا [دوره 5، شماره 10، 1402، صفحه 69-87]
  • شیرزادی، زهرا تحلیل محتوای کتب مطالعات و فارسی ششم ابتدایی از جهت توجه به مولفه های اخلاق حرفه ای [دوره 5، شماره 10، 1402، صفحه 127-142]

ص

  • صابری، رضا پدیدار شناسی فهم معلّمان از تغییرات دوره ابتدایی: نگاهی به جایگاه تفکیک دوره اول و دوم ابتدایی [دوره 5، شماره 10، 1402، صفحه 1-18]
  • صالحی، بفرین چالش‌های رشد تفکر خلاق و زیباشناسی(هنری) کودکان دوره پیش دبستانی از دیدگاه مربیان شهرستان سقز [دوره 5، شماره 9، 1402، صفحه 94-107]

ض

  • ضابط، حسن اثربخشی محتوای تکمیلی مجلات رشد بر بهبود یادگیری فارسی دانش‌آموزان در پساکرونا [دوره 5، شماره 10، 1402، صفحه 55-68]

غ

  • غلامی، سید صادق بررسی تصاویر صفحه عنوان فصل‌های کتاب علوم تجربی دوم دبستان از لحاظ تناسب رنگ با ویژگی‌های روان‌شناختی دانش آموزان [دوره 5، شماره 9، 1402، صفحه 53-65]

ف

  • فاتح نژاد، کوروش پدیدار شناسی فهم معلّمان از تغییرات دوره ابتدایی: نگاهی به جایگاه تفکیک دوره اول و دوم ابتدایی [دوره 5، شماره 10، 1402، صفحه 1-18]
  • فتحی، معصومه پیش بینی میزان درگیری تحصیلی براساس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 5، شماره 10، 1402، صفحه 112-126]

ق

  • قاسمی درح، فاطمه اثربخشی محتوای تکمیلی مجلات رشد بر بهبود یادگیری فارسی دانش‌آموزان در پساکرونا [دوره 5، شماره 10، 1402، صفحه 55-68]

ک

  • کوشی، زهرا طراحی الگوی مفهومی ادراک و نگرش اساتید دانشگاه نسبت به برنامه درسی تربیت اخلاقی در دوره ابتدایی و اعتبارسنجی آن از دیدگاه معلمان [دوره 5، شماره 10، 1402، صفحه 88-111]

م

  • محمودی، سیروس آسیب شناسی برنامه درسی دوره ابتدایی از تولید تا مصرف [دوره 5، شماره 9، 1402، صفحه 1-16]
  • مطلبی نژاد، علیرضا بررسی تاثیر شیوه‌ی فرزندپروری مستبدانه بر اضطراب جدایی با نقش میانجی سبک دلبستگی ناایمن در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 5، شماره 10، 1402، صفحه 36-53]
  • موسوی، ستاره رویکرد کیفی به تبیین و تحلیل نوآوری برنامه های درسی هنری در آموزش ابتدایی [دوره 5، شماره 9، 1402، صفحه 33-52]
  • میرمحمدکاشی، فاطمه سادات پیش بینی میزان درگیری تحصیلی براساس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 5، شماره 10، 1402، صفحه 112-126]
  • میرمحمدکاشی، نادیا سادات پیش بینی میزان درگیری تحصیلی براساس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 5، شماره 10، 1402، صفحه 112-126]

ن

  • نوشک، محبوبه بررسی تاثیر شیوه‌ی فرزندپروری مستبدانه بر اضطراب جدایی با نقش میانجی سبک دلبستگی ناایمن در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 5، شماره 10، 1402، صفحه 36-53]

و

  • وحیدی، زهرا تحلیل محتوای کتب مطالعات و فارسی ششم ابتدایی از جهت توجه به مولفه های اخلاق حرفه ای [دوره 5، شماره 10، 1402، صفحه 127-142]

ه